środa, 4 czerwca 2014

Poduszki

Kiedyś, dawno temu, spodobały mi się poduszki RING.
O takie



Zdjęcia znalazłam w necie, poduszki można było kupić tu.
Pomyślałam, poszukałam włóczek w moich ogrooomnych zapasach i poprosiłam Iwonę, o wydzierganie na szydełku kółek, czyli RING-ów.

Dziś uszyłam poduszki.
Dla mojej przyjaciółki




Każda z innego materiału. Najciemniejsza z grubego sztruksu, a dwie kolejne z męskich koszul.



Oczywiście wykorzystałam oryginalne zapięcie.


Wydziergane przez Iwonę kółka przyszyłam maszyną, najpierw poprzypinałam szpilkami, tak, by nic mi się nie przesunęło.

Kółka są ładne, dokładnie takie, jakich potrzebowałam.
Teraz już i ja potrafię takie udziergać, więc przewiduję szycie kolejnych poduch w innych kolorach.




Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Super! Rewelacyjnie wygladają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, wiem że właścicielce też się podobają. Może zrobię też podobne dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń