wtorek, 14 stycznia 2014

Serdecznie

Serce mi się raduje, gdy każdego dnia przybywa osób, którzy do mnie zaglądają.
Licznik odwiedzin przekroczy niebawem 4000.
 To tak wiele dla mnie.
 Szczególnie w ostatnich  miesiącach zainteresowanie moim blogiem znacznie wzrosło.
 Wiele i niewiele - Moje Mistrzynie, dziewczyny, które podglądam, mają dziesiątki razy więcej odwiedzających.
Ale przecież to nie o to chodzi. ( I tak onieśmielona jestem  TĄ popularnością).

Chodzi o to , że WSZYSTKIM  odwiedzający serdecznie dziękuję i przesyłam serdeczności i  zdjęcia serc, które uszyłam jeszcze przed Bożym Narodzeniem, a które powiesiłam w kuchni na wieszaczku zakupionym w Pepco. Do tej pory cieszą oczy moje. :)

Miłego wieczora.






...a tu moje kocisko....


2 komentarze:

  1. Moje kocisko posyła pozdrowienia twojemu kocisku :)
    Fajny ten wieszaczek i słodkie serduszka, muszę tez o takich pomyśleć :) ale ostatnio tyle mi się dzieje w pracy i po pracy że nie mam kiedy szyć, jak wpadam do domu o 18/19 to juz nie opłaca mi się rozkładać ten mój majdan

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja "zachorowałam" na podobny do Twojego organizer do łazienki. Ale zostawię to na ferie, bo teraz pisaninę szkolną na koniec semestru muszę ogarniać i wieczory też będę miała pod znakiem papierów, a nie maszyny...:(

    OdpowiedzUsuń